Showing posts with label 6 month. Show all posts
Showing posts with label 6 month. Show all posts

Sunday, June 7, 2009

Ayah kembali bergiat aktif dengan aktivitinya


Salam semua,

Wah lama sungguh x update story.. jenohh nak ligan date nieh.. :)

Oklah kali ni mama nak cerita ttg ayah yang telah kembali bergiat aktif dalam hobinya yang telah ditinggalkan sejak Dhiya Qistina dilahirkan.. :) (org. tersayang xde nak teman dia) :)..

Kalo dulu mmg tetiap minggu pi main bowling.. tapi sejak mama melahirkan Dhiya Qistina, ayah pun x pi main bowling sbb qistina kecik lagi time tuh.. so skarang bila qistina dah besar sket, anggkutttt semua pi bowling center..

Qistina pun very da' gud girl kat sana. ada plak abang dan kakak (anak kawan ayah) yang dok melayan, wahhh lagi seronok la dia.. tengok lah bertapa seronoknya Dhiya Qistina di bowling center. Nanti besar, kalo ada rezeki.. mama dan ayah ajar Qistina main bowling yee..

Opsss lupe nak bgtau, Dhiya Qistina skarang dah nak masuk 8 bulan dah.. :D... besar dah anak mama, nanti boleh teman mama buat kek..

Wednesday, May 13, 2009

DQis akan ke Sabahh...


Salam semua...

Maaf la mama dah lama x update citer Dhiya Qistina...

Dhiya Qistina akan berganjak ke usia 7 bulan pada 16.05.2009 nanti. Kejap je kan...
Macam-macam perangai baru dah anak mama buat sekarang.. dan yang paling ketara sekarang anak mama amatlah ramahh sekali... pantang nampak orang lalu mesti tegur.. sekali tegur orang x pandang, kali ke2 xpandang lagi.. masuk kali ke3 jerit terus la dia.. :D macam2 anak mama skarang.. amat amat buat mama ngan ayah rindu dia...

Bukan mama ngan ayah je rindu.. maktok, wan, papa, ibu ngan paksu pun sama.. asal lama sket x nampak Dhiya Qistina jeee.. mesti jap lagi nampak diorang terjah kat umah cari Dhiya Qistina.. Dulu mama yang dirindu mereka.. sekarang mama dah tolak tepi dahhhh :(.. utama sekali Dhiya Qistina.. :D

Nanti mama upload gambar yee... opss nieh satu gambar Mama Ayah dan Dhiya Qistina masa kenduri Paktam arituh.. layan jelahh.. :D

p/s : DQis Online akan berada di Kota Kinabalu Sabah pada 19 June 2009 nanti. pada sesiapa di Sabah yang berminat dengan Tepung Kek Dhiya boleh order sekarang, nanti we'll bawak yee. :) byeee

Tuesday, May 5, 2009

Lagi gambar Majlis Perkahwinan Paktam Dhiya Qistina





Sekitar Majlis Kenduri Paktam Dhiya Qistina

Salam semua..

Hari nie mama cuti sebab My Lil Princess Dhiya Qistina demam. Sian anak mama.. Awal pagi tadi bangun rasa badan dia panas garing.. jelum kepala ngan bagi makan ubat then surut sket.. pagi tadi plak time dia nak bangun tuh panas balik.. so kesian my lil princess.. Thats y mama off arinie..

Ni Dhiya tengah tido.. mama amik peluang upload gambar kenduri ari minggu arituh.. Kenduri Paktam Dhiya Qistina...

Jom la tengok antara gambar2 kenduri aritu ye..